här är jag igen

hej hej! nu har vi internet hemma. och här ligger jag i min soffa när jag egentligen borde läsa min engelska bok som jag ska recensera imorgon. med en mindmap. som inte ens finns...än.

christian ligger och sover i soffan bredvid mig, det har han gjort sen ungefär 7. det är bra, hoppas han inte vaknar mer förrän imorn så han verkligen kan vända tillbaka sitt dygn. han pratar en massa i sömnen.... "HÄÄR finns det pengar" sa han senast, som om han hittade pengar. haha och nu sa han "jessy, kan du kolla 070".. eller oj han är vaken

jag har haft en massa prov i skolan nu också.. allt är typ bara vg, jag är inte så glad över det men det är iallafall bättre än g. och sämre än mvg... smällar man får ta antar jag. ändå tycker jag att jag har pluggat stenhårt! hm

idag var vi på gymnasiemässan i skolan så vi får ledigt på fredag. det blir skönt, en till ledig fredag. jag kollade när folk sjöng och jag säger då det att jag verkligen har en ny idol. eller han har varit min idol sen skolavslutningen när jag satt och grät när han sjöng. han är en stjärna i mina ögon, och han heter jonathan. han är så sjukt bra på att sjunga! åh! jag skulle kunna lyssna på när han sjunger hur länge som helst. och elin du är också självklart skitbra!

idag öppnade jag haparandabladet i hopp om att få se intervjun med rosanna och luciasaken... ruskigt besviken var jag också när jag stängde igen tidningen, jag antar att hon kommer med först på fredag.

jag tror inte att jag har så mycket mer på tungan. jag ska gå och göra mig lite te och två mackor med leverpastej... åh!

och hej mamma! jag älskar dig! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0