här sitter jag

klockan är snart tolv och jag kom just hem. eller, för ett litet tag sen.. och kollar på tv. tror det är csi men är inte säker :o något liknande iallafall.

imorn har jag prov. jag har pluggat heela dagen. då menar jag hela! kom hem från skolan, åt, sen började jag plugga.. eller för att vara mer precis så har jag pluggat ända sen förra inlägget till ungefär 21.00, lite drygt. det är mycket, och det är länge. ändå kan jag inte ett skit... kan typ bara att sverige är blablanågot parlamentarisk demokrati..... hmmm... representativ parlamentarisk demokrati! och att kungen inte får rösta. inte heller talmannen eller vad det nu heter... jag tänkte att ni kanske vill veta haha

nä nu ska jag läsa igenom alla ca6 sidor jag antecknat idag... kanske med lite te.. fast kanske inte, jag kanske inte sover då.... hejdå




rambo :)

Kommentarer
Postat av: Annika

har ni haft samhälls prov? hade isåfall kunnat ge prov frågorna till dig, kalle råkade ge mig prov frågorna samtidigt som han gav tillbaks provet till mig. eller ni kanske inte ens har kalle...? haha.

2008-11-20 @ 14:28:06
URL: http://styrkvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0