hej

egentligen borde jag gå och sova... jag har ont i magen :o jag saknar mamma jättemycket redan.. jag vill bara ropa på henne hela tiden, då förväntar jag ju mig också att hon ska komma.. typ som att hon bara är på toa! det är alltså så jobbigt när man inte träffar henne på länge.. hann vara med henne i 4 dagar, sen åkte jag hem.. hade gärna, gärna gärna stannat där tills tisdag då hon åker till norge, men jag vet inte varför jag inte gjorde det :o va dum jag är... åh det är skitjobbigt utan henne :o självklart är det jättehärligt att vara hemma med mina hjärtan, men det är ju min mamma.... :( huj vilken saknad :o jag skulle kunna skriva hur långt som helst :D hon är verkligen världens bästa mamma, trots allt som hänt förut osv så är hon ändå bäst. och jag skulle aldrig vela födas från nån annan! :D jag älskar älskar älskar älskar dig mamma och skulle ge dig världen om jag kunde. vi kan köpa ett hus i spanien om nåt år till att börja med :D

det är snö här. halt är det också. kallt! kallt kallt kallt! i sthlm var det varmare. det var ingen snö heller. much better

nä nu börjar jag deppa, skulle gärna gråta om jag hade varit ensam haha :D istället ska jag dricka te.



huj vad jag är sorgsen, jag är aldrig så annars bara så alla vet :D tror jag..? :D och tack christian för att du alltid finns för mig, kan inte tänka mig någon annan jag skulle kunna luta mig mot t.ex. nu... åh, vad jag älskar dig!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0