hej hej

idag har vi varit på stan. igen. köpte ingenting, mor min har köpt för små kläder så vi for och bytte dom idag. det är lite typiskt henne.. :)

har sovit ganska länge idag, vaknade vid tolv tiden.. drömde att jag fyllde 18 efter klockan 00.00 och vi skulle på krogen, men sedan kom jag på att jag inte har något leg och att jag glömt passet här i sthlm ,sen vet jag inte hur det blev med den saken.. vaknade iallafall under natten av att tuva killade mig på armen, det var skönt.

idag är det fredag, om bara två nätter åker jag hem igen.. skönt att få träffa c och r, men inte skönt att lämna alla här..

när man går på stan så får man lite julkänsla, sådär mysigt ändå.. på tisdag har jag prov i språkhistoria, tror jag? men har inga böcker med mig så får ta hem dom på måndag.. hoppas jag får se vad jag fick i bransch provet också, hoppas det gick bra..


idag ska vi äta kött och hemlagad pottismos.. det är gott. all mat mamma gör är skitgod! det är ingen idé att ens försöka sig på samma maträtter hemma, man misslyckas totalt.. mammas mat är alltid bäst helt enkelt

tuva är så söt!! hon kollar ice age 2 om och om igen tills hon vill byta till stora maskiner, och så håller det på.. hon vill ha mina halstabletter hela tiden, "men jag tror jag tycker om dom, jag tror det moster.... jag har ont i halsen", bra ursäkt haha:D så går hon och sjunger stora maskiner sången, och säger att ice age är hennes favorit program.. åh vad hon är söt! "men jag tror moster att det finns choklad, jag tror faktiskt det"

nä, nu ska jag avrunda.. vi får ta och höras!!





jag saknar er sjukt mycket!!!!!!!!! <3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0