hej hej!

nu håller jag på att tvätta kläder och allt som går att tvätta. är typ klar med alla säng grejer och två mattor hänger på tork. sitter här med min hund i famnen och lyssnar på julmusik. fortfarande. jag blir bara inte less.

jag gör också jättegod mat. som är klar om femton minuter, då den legat på kokning i de två senaste timmarna snart. det blir jättegott! med potatis och med sallad. allt är mammas recept, såklart, mammas mat är alltid bäst. väntar bara på att pottisen ska bli klar.

fick reda på idag att hundar inte ska äta grönsaker. det är inget farligt med det, men de smälter inte det i magen och får ingen näring av det tydligen... min hund tycker om morot...

crille är i nikkala och testar köra isbil :| jag stannade hemma. ni förstår nog säkert varför, utan att jag behöver förklara. jag ska äta snart, fixa en maskin till och sedan gå ut och gå med rambo i 42 minuter. det är alltså för att det tar så länge för en maskin. sen fixar jag en till maskin. sen kanske jag äter lite igen, man vet ju inte.......


nä nu ska jag samla ihop lite kläder och duka fram. en ensam middag idag, lika bra går det eftersom min pojkvän inte äter lök. och inte morot. inga grönsaker över huvudtaget, och ingenting som knaprar i munnen när det gäller just sånt. jag la i extra mycket lök och morot bara för att få njuta på riktigt av smaken :o åh så gott.



såhär ser det nästan ut, bortsett från att såsen är med grädde eller vad det nu är. min är helt vanlig.

jag ska bjuda per-erik på min goda mat när dom kommer sen. han såg lite sugen ut när han kände lukten... jo, det gör jag nog. mest för att få det bekräftat att maten var SKITGOD..... hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0