hej igen

nu har jag smält kvällens show och kan lyssna på annan musik åter igen. det är lite skönt. men jag ska lyssna på videoinspelningen på ankans telefon imorn som jag spelade in på.........jonathan! vem annars??

jag är inte så trött och jag är ledig imorn! det går alltid ihop, är man ledig så behöver man inte vara trött. däremot har vi fyllt kylen med julmust. det är gott. här om dagen när vi satt och åt så satt jag och började prata om påskmusten som finns på bordet, att det är sjukt att dom säljer påskmust i november. tills jag såg christians min och förstod att något är galet, så kom jag på att jafan, det är ju jul snart! det är alltså julmust!

vi skrattade.

det går någon ruskigt värdelös FINSK film på tv1000, varför en finsk film av alla filmer de kan visa?? det är ju inte så att jag tror någon sitter och kollar på den här filmen just nu, med tanke på att den är tungt värdelös.... en kvinna i fettigt hår går omkring näck. gud vad intressant... inte nog med det, hon har rött hår...



jag tror inte jag har så mycket mer på hjärtat idag.. kan snabbt bara nämna att jag starkt ogillar falska personer och härdanefter tyr mig till mitt eget folk, mitt eget folk som jag har förtroende för. ni är inte många, men som man säger, hellre FÅ riktiga vänner än FLERA falska..... jag vet vilka som är mina vänner och inte, så snälla, ansträng er inte för att försöka vara trevlig med mig, ni gör det bara i onödan:) så jävla genomskinligt alltså


nu ska jag kolla på finsk film....inte

hejdå, och sovgott och allt det där som finns att säga, tack för mig, the end, finito, over and out, paká!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0