hej onsdag!

idag skulle det vara jäätteskönt med sovmorgon men icket icket... hade fotografisk bild på morgonen och sedan världens mega håltimme till efter elva. eller mega och mega men den är tillräckligt lång för att fara hem en sväng! crille for till nikkala en sväng så då stannar jag med rambo så han slipper va ensam så mycket.

idag framkallade jag bilder. halvt iallafall, angelica tog sedan över och jag for hem. vi hade slutat ändå så det gjorde ingenting. jag stod i ett bäcksvart rum och skulle pilla med filmen och sånt, man visste inte om man hade öppet ögonen eller stängt :o det var lite läskigt. sen fixade jag en massa vätskor. sen for jag hem.. crille hade väntat utanför skolan i 45min..... min älskling

det är ruskigt väder ute också! snöar och blåser och har sig, rambo nästan flyger iväg haha! han diggar snö som fan iallafall. min sötis


nä nu ska jag läsa ut boken i engelska. har över halva boken kvar men så lite tid.... för att vara exakt så en timme och ca7min


nä hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0