hej onsdag!

idag hade jag sovmorgon, vilket alltid brukar vara skönt men idag var jag skit trött även fast det var lång sovmorgon och jag ville bara somna om. jag tog mig i kragen och steg upp iallafall, kom till skolan 11 och vi började 10 över :) hade ju såklart inte ätit så jag och angelica åt på hela fem minuter. gissa om jag var hungrig när jag kom hem:o jag åt pyttipanna, längesen sist faktiskt och jag kommer ihåg att det skulle vara mycket godare än vad det var idag ;o

imorn har jag prov i samhälls så dagen kommer mst gå åt till att endast plugga. det är skitkallt ute nu, ändå 'bara' -7, men is kallt! jag tror det beror på att jag inte har en ordentlig jacka, jag fryser skit mycket ;o så jag går med handskar mössa och halsduk. det är skönt

nu är granen på torget! nu blir jag ännu mer julsugen.... jag tror allt bara jävlas med mig, bara för att jag aldrig annars är engagerad i julen för fem öre.. i år ska vi väl vara här hemma, jag mamma och crille :) syrran och dom kommer över jul!!! men dom firar hemma hos peters familj så vi blir bara på tre här på julafton. dagen efter får vi en liten jul till, helt enkelt! sedan kommer vi ju åka till nikkala också på julafton och allmänt mysa runt... rambo har fått en tomte mössa av mackan så han blir också tomte :D en liten en.. åh vad jag längtar till att pynta! jag tror jag slagit huvudet nånstans för jag är inte alls intresserad av sånt här annars!:D

sen efter jul kommer nyår... har de senaste två åren lyckats missa raketerna på stranden, eller förr förra året orkade vi inte gå dit och förra året var vi i claus stuga så jag såg lite av raketerna från isen inte långt från stugan! spelar ingen roll för mig hur det blir i år, bara jag har kul. vilket jag oftast har! :D


nej, nu ska jag vila lite, är trött och helt seg... eller nej, jag ska plugga och dricka te... eller, jag får se.. hejdå

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag har samma problem som du vad gäller nyår. Missar också utav någon konstig anledning rakterna vid 12slaget. Två, eller kanske tre år i rad har jag gjort det nu. Iallafall, i år kommer mst haparanda inte att ha någon raketuppvisning. De har inte råd. Men somsagt vet man aldrig, sven-erik bucht kanske blir räddaren i sista minuten ?

2008-11-19 @ 20:32:31
URL: http://liunnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0