hej

jag ska till stockholm nästa vecka på torsdag med christian. vi ska kolla upp det där med rambo och hur det går till osv, vi ska vara med mamma och tuva då syrran och peter ska åka på semester. det ska bli jättekul.

förövrigt så är jag utmanad. och jag har hoppat av matte B.


Reglerna är följande:
- Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
- Berätta 5 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
- Utmana 5 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka dem.
- Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.


1.
jag har bitit sen jag var kring 5-6år inne i munnen på kinderna och läpparna tills det blöder och jag inte kan äta (jag smittade nathalie mor smittade mig)
2. jag kan inte hålla i duschen om den är tvålig, måste alltid skölja av den innan jag sköljer bort t.ex. schampo
3. jag tycker det är kul att tvätta kläder när dom luktar gott just när man tar ut dom ur maskin
4. jag måste alltid kolla allt jag ska kolla på internet och tänker in i det sista om det är nåt jag glömt innan jag kan blogga
5. jag är världens dåligaste förlorare och kan börja skrika eller lipa om jag förlorar


jag utmanar rosanna och linnea antti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0