hejhej

idag har jag köpt en stickad tröja till rambo. först kollade jag på en söt college tröja men jag valde den stickade. dumma mig. den är för konstig på honom, och han är så liten så jag vet inte om tröjan är för stor eller för liten! för den ser ju ut att sitta bra, men han går jätteknasigt och när han ska springa så SKUTTAR han verkligen, på riktigt så hoppar han fram med båda framtassarna samtidigt och sådär... hm det går inte att förklara. sedan åker frambenen ur dom där hålen var benen ska vara... ska jag månne ta och klippa lite i den......

och idag är jag snuskigt trött. jag vill bara sova men jag ska vänta till 6-7 så jag kan somna för natten. jag vaknade halv fem i morse och kunde verkligen inte somna om.. konstigt med tanke på att jag somnade tre timmar innan.. men det är nu den trötta delen kommer, verkligen den aströtta.. skitjobbigt när man ska göra något så vill man bara lägga sig ner, ögonen far igen sådär och huvudet gungar upp och ner..... jag hatar när man läser och så blir man sådär äckligt trött, dagen efter när man är pigg igen och ska fortsätta läsa så kollar man vad man läst sist så är det helt bortglömt, kommer inte ihåg ett ord. som det nu är med mig engelska bok:) jag kom till halva boken sen somnade jag sittandes i soffan och vaknade till för att gå och äta och sen till skolan. recensionen gick väl helt okej ändå så det blir nog bra


imorn är sista skoldagen den här veckan, fan va skönt! är tungt ledig på fredag...


idag vill jag handla. och städa. om jag orkar. men helst skulle allt få göras av sig självt, medan jag ligger i soffan och sover.. vad skönt det skulle vara! nej men jag vill ha yoghurt, blåbär dröm.. och så måste jag köpa te, har hur mycket som helst men har ju inte russian eller indian spice!!!!!!!!! shit no

nä nu ska jag gå till köket och göra mig piggare. jag ska nog dricka te. fast vi har massor med julmust också men jag börjar med te..



läste bettys blogg och blev påmind om typ världens härligaste låt;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0