hemma igen

det är lite ledsamt men det går :) skönt att träffa crille och rambo haha han blev så glad! han är ännu helt ivrig

kanske ska på bio idag om den börjar sju och inte har varit redan :o om den ens är idag haha, ska se nya bond filmen.. vi har den på datorn tydligen men bio är ju alltid bättre :D

haha nån idiot kommenterade om piercingarna? :D inte så farligt men nog har vissa ärliga åsikter............. själv tycker jag den där björk ska knipa :D

nä, nu ska jag gå ut med rambo och gå och kolla när bion är.... man bor ju som sagt mitt i smeten... ;) hejdå

Kommentarer
Postat av: Sari Lindvall

hej Jessica ,

Sari här jag har försökt skriva dig några ggr men verkar inte komma fram:(

Testar bara,,,hälsa på hos mig

http://lillaprovence.blogspot.com

Många Kramar sari

2008-11-16 @ 21:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0