måndag

och idag har jag varit i skolan. det var segt, jag höll på att försova mig. min hund hade bajsat. åh vad morgonen är fin!

måste ta reda på vad E471 är och vad det kan medföra typ, jag hittar ingenting.. tanken slog mig alldeles precis att jag ska skriva till 118118.. eller är det dom som har svar på allt?

idag kände jag mig kort igen. jag förstår inte heller hur folket i haparanda betéer sig, var är världen påväg? :D haha hela stan är ju helt psycho

dessutom har jag inte kunnat borsta ut mitt hår sen fredags, i såna här tillfällen ångrar man hårskum och spray... ska försöka tänka på det till nästa gång..........

nä, nu ska jag sova. endast jag och rambo hemma ,crille är i kalix och spelar.. han kommer säkert snart. fast iofs måste jag slänga ner nyckeln åt honom.... vi är ett slarvigt par som inte håller koll på spec. nycklar och är skit dåliga på att lämna in hyrfilmer. vi är också bra på att samla på oss en massa massa tvätt, samt skitdåliga på att av någon konstig anledning inte lägga in disken i diskmaskin direkt istället för att bygga ett berg?? jag som var så lycklig över att vi förevigt skulle slippa bergen... men ikket ikket...
sen bråkar vi alltid om täcket i sömnen. och han snarkar. och jag pratar i sömnen. sen tar det inte länge förrän tv-rums bordet är fullt av en massa onödiga grejer. och en massa tidningar har vi också, jag vill inte ha reklam men har endast skrivit "ingen finsk reklam, tack" IFALL den där maxi tidningen med ruskia super erbjudandet kommer hem och man bara måste ha. eller från elgiganten. och ibland får vi faktiskt från skopunkten, det KAN finnas något snyggt. ändå är jag ingen skomänniska.

jag hatar tidningar....... behöver nån eldvirke till vintern?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0