mitt huvud tar kål på mig

jag har huvudvärk och det finns idioter i den här stan som ORKAR hålla igång och köra samma vända om och om igen (?) under mitt fönster med äckligt hög musik...... det är sån där seeg jävla huvudvärk, skitjobbigt!!

nyss hade jag så jävla mycket på hjärnan och nu är allt borta, sådär typiskt:) jag saknar ännu mamma jättemycket, jag vet inte vad jag ska ta mig till! det är nog någon knasig sakna-period för jag saknar crille sjukt mycket också, även fast han är med per-erik nånstans och jag såg honom för en halv timme sen :o jag måste ringa hem honom snart så jag inte saknar så mycket...!

har prov imorn i svenska, språkhistoria..........inte bra:( måste plugga på en massa frågor som jag ska kunna utantill för G :o vg/mvg måste jag läsa ännu mer!!! och jag talar om typ 40 frågor, med rimligt medellånga svar......shoot me

förövrigt så har jag inte så mycket mer på tungan.... var med om att det snöade för första gången denna 'vinter' i hpda, första gången jag över huvudtaget var med om snö nu efter sommaren (höll på att säga i år?) var i sthlm, chockerande nog! påväg till flygplatsen. det bara kom sådär. och det gick över ganska fort också. skitjobbigt när det är halt ute, man går som om benen vore av trä.... tänker hela tiden på att inte trilla så man inte drar någon ful vurpa och skämmer ut sig inför spekulanterna...........olockande

nu börjar jag må illa mitt i allt :o tror det är för att jag läste i någon blogg nyss om mat.. jo det är nog det för jag började på ännu mer illa när jag skrev det där.. :o

jag måste snabbt bara nämna min jul-längtan!! egentligen saknar jag julen så mycket pga all mat man kan äta utan dåligt samvete:) och skinkan!!! åh ta mig dit..... och lukten av mandarin :o och mammas tonfisk sallad..!! och potatisarna är alltid speciella på jul även fast dom är helt vanliga.. :) och lenas ägg med nåt (nån röra) på... julmusten, spec hos crille då alla får ta egen hur mkt som helst ist för att ha en stor flaska...... och själva känslan på morgonen att nu fasen är det jul! sen är det faktiskt fortfarande lite roligt att öppna paket men inte lika som för ca fem år sen och tidigare:) jag är inte så intresserad av paket mer faktiskt, av någon okänd anledning... haha och här sitter jag i min soffa och ringde crille och bad han komma med en maxbox... jag som mådde så illa.. .skyller på hungern!! som egentligen inte existerar, jag är nog bara sugen :o mitt i allt bara, jaja nå jag får väl respektera det haha... fort gick det iallafall..... och ju mer jag tänker på det så mår jag mer illa och blir bara mer hungrig :D

nu ska jag lägga mig i soffan och smälta denna händelse. fast egentligen lägger jag mig för att inte gå till kylen och äta något sådär litet innan.... jag har inte matproblem även om det kanske verkar så haha :o nej jag är fakiskt bara sugen... om inte annat så förstår elin mig rätt bra, skulle jag gissa :o

nu blir det bara svammel hejdå!



haha det där föreställer iallafall max hamburgare..... jagser ingen likhet, den där var bara skrämmande och nu ångrar jag att jag la in den för nu mår jag ännu mer illa :o jag ska nog inte ens titta hur det här inlägget blev hejdå

Kommentarer
Postat av: eelin!

HAHAHAHAH satt just och tänkte typ "jag fattar" så kom det där med elin in! och ja. jag fattar :D

2008-11-18 @ 10:37:16
URL: http://eelinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0