och hej igen

här är jag. igen.

jag ligger i soffan just nu, tuva ligger och sover och morsan är i köket och pratar i tlfn och sedan när idol börjar så ska vi kolla på det igen.. är inte riktigt insatt i det där men den där lilla killen går ju bort fort som fan :p jag tycker inte alls om honom, och tänk sen när han verkligen är i målbrottet.... no shit
kevin eller anna ska lätt vinna! eller den där alice eller vad heter hon? hon är också rätt king..

jaha nu börjar det. jag ska gå och hämta en glass snabbt. hoppas jag inte är vaken sådär överdrivet länge idag, det är lite jobbigt.. men scrubs är värt att se, jag har börjat fastna för det litegrann!

och sen har jag glömt nämna en rätt så stor sak............... jag har inga piercingar kvar i ansiktet och det känns tomt men jag vet inte hur jag vill ha det jag blir galen........ hejdå

Kommentarer
Postat av: Linda

vem fick dig att ta bort ? ;o

2008-11-15 @ 00:04:01
URL: http://aidanpaa.blogg.se/
Postat av: nathalie

inga piercingar? :O chockad är jag men fint är det garanterat

2008-11-15 @ 03:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0