snart nio

hej hej. snart är klockan nio och jag ska alldeles snart gå ut med rambo och samtidigt boka och sätta igång bastun. jag och c ska basta, jag saknar honom ännu jättemycket hela tiden fast jag är med honom :o vi ska basta och mysa bara. i morse fick jag t.o.m massage!!! FRIVILLIGT, av christian hassi! kors i taket :) men skönt var det att vakna upp av massage.

efter bastun ska vi nog bara mysa vid tv:n, äta ostbågar som vi har öppnat igår bara för att crille ska få dom sådär segare (annars äter han typ inte). jag har mina popcorn jag!

mamma smsade och hon är framme i norge nu. jag saknar henne så det gör ont.

nej, nu ska jag fortsätta kolla ugly betty som snart slutar, sen gå ner med rambo som ligger här och drömmer hela tiden haha,  och samtidigt boka bastu. hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0