söndag........

det betyder att det är skola imorn. jag blir helt seg bara jag tänker på det.. och sen när man inser att man har ca1.5 år kvar av skolan så blir det ännu värre. plus att jag är hungrig. allt är skit helt enkelt haha

just nu sitter jag hemma med min hund som ligger och sover. jag har städat efter helgen, det har varit rejält stökigt. moppa golvet gjorde jag igår på natten haha, sen gick jag med jani till shell och köpte korv och red bull. jag skulle promt ha en bamse korv i baguette, haha dom fixade det! inte lika gott som förväntat dock. sedan fastnade vi där utanför tills klockan var lite över 05.00. sen for vi hem och skulle ta EN sista cigg som bled tio tillslut. sängen och jag träffades först efter 06.00. det är lite segt, sen skulle vi ju väcka crille och berätta om min bamse korv och han förstod ingenting, haha! vaknade vid tolv tiden för jag ville hitta min hund, han låg på golvet på crilles sida. han älskar våra lurvmattor :o klädde på mig och tog ut honom och han bajsade. det var skönt. säkert för honom också.

av någon konstig anledning är jag täppt i näsan, och jag vill inte tro att det är förkylning men det är säkert det. crille är också snuvig. vi är jobbiga när vi är sjuka tillsammans, som småbarn som ligger i soffan och försöker byta tjänster mot en dricka eller liknande. 

jag hade skoj i helg, det hade jag. nu kom min napoli, hejdå.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0