tjenare!

idag har jag vaknat klockan två. ooh vad härligt! man blir så arg. därför försöker jag låtsas som om jag inte stigit upp så sent genom att hålla igång, som t.ex. tvätta ALLT! då menar jag verkligen allt! förutom gardinerna typ... men alla täcken och kuddar och örngott och påslakan och lakan och allt! tillochmed mattor! sedan blir det storstädning tillsammans med c, vi ska skura, dammsuga, tvätta fönster, tvätta kylskåpet och frosta av frysen, skölja av HELA toan, kanske tillochmed möblera om i köket :o jag ska visa en bild mamma så får du säga vad du tycker :D min rådgivning, min älskade rådgivare! men jag orkar inte göra en bild men bordet ska typ stå mot rutan typ sådär du vet... när man kommer in i köket så ska bordet stå som längs med allting mot rutan....

förstår du? haha, för nu står det ju sådär du vet..

två ljusstakar åkte upp igår, i köket och tv-rummet. jag lyssnar på julmusik. jag saknar min mamma. och snart ska jag till ica och handla, och köpa julgrejer.. litegrann, inte för mycket för då är det för mkt tjuvstart :)

imorn är det skola. det är jobbigt. jag är jätte skoltrött och jag försov mig en och en halv lektion i torsdags. jag bara längtar tills vi får ledigt. min stora jullängtan tynar också ner lite när man tänker på att det är skola imorn... det är förresten första advent idag. hurra för första advent! är det idag eller imorn man ska ta första chokladen från kalendern? hursomhelst gör jag det imorn för då är det exakt ett år sedan jag öppnade första luckan och hittade en ring där i. :) vi har alltså varit förlovade i ett år imorn. tänk vad tiden går.. och jag slutar aldrig älska honom :) världens underbaraste människa.

nu ska jag gå och tagga mer inför jul. och skriva lista på vad som ska inhandlas. den är redan skriven men crille har skrivit så nu ska jag fylla på med mina saker :D en massa lök ska jag köpa. nu ska ni också få tagga inför jul. här får ni av mig!:






det låter som carola och oj vad jag annars hatar henne.... huj..... men nu är det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0