tog den av linda tror jag

min telefon är cp så jag tar crilles

Ta fram mobilen, och gå in på dina kontakter. Håll inne neråt-knappen i 3 sekunder, och skriv sedan in namnen här nedanför.

Kära Benny, För det första vill jag säga att Danne är den bästa vän jag haft, och att Emmeli är helt dum i huvet.

Mina sista önskningar är att Janne och Johanna gifter sig och skaffar barn tillsammans, och att Kaija får ett lyckligt liv tillsammans med Leppe. Jag vill säga tack till Mamma för att ha stöttat mig igenom mitt gräl med Markus . Du är verkligen underbar.

Mitt liv har bara gått utför sedan Nathalie tog sitt liv. Snälla Svärmor, sörj mig inte! Du kommer ändå att dö. Jag gick till en siare och hon såg att du kommer röka braj med Timo och sedan vandra ut på vägen och bli överkörd av Angelica som kommer i 130 km/h i en blå Opel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0