förresten!



den här låten påminner sjukt mycket om förut när jag och crille inte hade varit ihop i ens ett år, vi sov alltid nere i jennifers rum och lyssnade musik hela nätterna, den hör låten kom alltid och vi båda älskade den... :)





och den här älskade han förut så den riktigt skriker christian :P



jag älskar dig hjärtat över allting annat i hela universum! du är mitt ljus mitt i allt annat, du förgyller mina dagar och jag är bara lycklig när du är med mig! det är du som ger mig energi och det är för dig jag stiger upp varje morgon, jag vill alltid somna med dig om kvällarna och jag vill alltid vakna med dig bredvid mig... jag älskar dig helt sjukt mycket!! jag kan bara le åt alla minnen vi har :) jag vill bara krama och pussa dig hela tiden det är du som gör mig hel älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0