fredag! äntligen

idag hade jag prov i småföretagande, gick bra! jag har nog missat att tala om att jag haft matte prov. jag fick ig. 5/30! matte är helt enkelt inte min grej, jag blir så arg när jag inte kan så jag nästan skriker ut att jag ska hoppa av kursen. men det ska jag inte, jag ska hålla ut :D

efter skolan for jag till leilani och åt med john, crille och angelica. petter och claus var också där redan när vi kom, men dom hade redan ätit. sen körde crille hem mig för han skulle till nikkala och byta däck åt någon och sen köra cross. jag ville inte med för jag var så jävla trött, så jag for hem och sov. mamma var här och tvättade kläder och jag sov i två timmar. vaknade av att hon dammsög, sen ringde jag linnea och pratade bara. det är alltid skönt att prata med henne!

rosanna ringde mig igår, men hon skulle ringa mig idag :D haha, nej men hon var tydligen bara i happis i en timme om jag fattade rätt, så hon skulle ringa bättre idag. det är bra.

internet har inte fungerat sen igår, men jag fixade det :o ibland förstår jag inte riktigt hur klyftig och smart jag är :D jag har sagt det till crille också, att jag är världens händigaste. jag vet inte om han samtycker hehe :D

idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. kanske bara chilla mst. nä, nu ska jag gå. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0