fredag natt

jag har just kommit hem. lugn kväll idag, började baila lite men gav upp senare för att ta det imorn istället. helt dött ändå så vadfan.. nu skulle crille köra folk till nikkala sen skulle han komma hem, orkar inte sitta i en bil typ 8 pers och trängas så jag for hem. jag vill inte gå och somna nu för jag vill inte somna utan honom. det är för mycket som står på i min värld just nu så jag behöver verkligen somna med honom i natt och alla nätter framöver, ingenting i hela världen slår den känslan han ger mig när han ligger och håller om mig och säger hur mycket han älskar mig... han är alltid så varm! hjärtat mitt

han kom hem med en bok till mig idag var det stod "dikter" på, han har skrivit dom själv år -99! han var tio år och dom är så söta :D dikter om allt. kan skriva nån :D

"Skoter. är skogens alla glesa skogar och trä"

"Monster dikt

Ett stort fult monster jagar mij alltid på
kvällen      När mamma är borta en dag
hörde jag ett konstigt ljud jag
kollade i garderoben
där var ett spöke den
var sjuk så jag hjälpte
spöket så han vart frisk"
99.01.22

"Rymd dikt.
Rymden är stor och mörk.
man kan inte andas
i rymden.
kommer man nära
solen brinner
man upp"

"Mat dikt

Din mat är godast tycker jag.
Jag tycker dina köttbullar är godast."

"fiske dikt

fiskar är hala och blöta.
och dom flesta är silver färgade."


"julen 2001

food food
food drink
drink drink
hungry hungry
hungry i like
the christmas"



är han inte bäst? :D han är så söt min sötprick åh vad han är söt jag blir alldeles virrig han är så söt :D han är världens sötaste!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 alla hjärtan i världen på dig min sötaste snyggaste snygging :D <3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<33<3<<333<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3333333333333333

Kommentarer
Postat av: eelin!

2008-10-04 @ 14:08:33
Postat av: r

riktig poet ju!! :D

2008-10-05 @ 17:36:12
URL: http://rowsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0