GRATTIS MAMMA!!

grattis mamma jättegrattis! jag och christian köpte fyra stora vinglas och en ros till min mamma idag. och ett kort var det stod att vi älskar henne, min mamma började störtlipa. jag grät också. inte christian :) sen kramades vi. jag älskar dig mamma!

idag ska vi vara med john och angelica och pardy lite, sen far vi väl mot nikkala. men först ska jag spendera min dag med mamma, snacka skit och skratta och sånt, vi är typ bäst på det haha.. sen vill jag träffa rosanna också. hon är världens bästa.

har inte så mycket mer att säga för tillfället, jag lyssnar ännu på pink och är helt inne. får se när jag lessnar.... hejdå

Kommentarer
Postat av: eelin!

gratta olgiz från mig :D

2008-10-17 @ 14:00:42
URL: http://eelinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0