hej!

idag har jag varit i skolan. började 08:10 och hade lektion till 09:10 ungefär, sedan håltimme till tio över elva, så jag och angelica traskade hem till oss för att spendera tiden med världens finaste hund. vi kom hem så låg crille och rambo och kollade tv, självklart var rambo med christian. crille är hans favorit, springer han till någon så är det crille, sover han med någon så är det crille, gnäller gör han om man har honom i famnen och crille sitter bredvid för han vill till crille. :) natten spenderade christian och rambo också ihop, på soffan. crille låg på halva soffan med benen över armstödet, rambo hade andra halvan:) han tycker om att ligga på soffkuddarna och han älskar löv!
vi har varit ute mycket idag, även i nikkala. han har fått springa och leka! imorgon ska vi köpa kläder åt honom, stackarn börjar frysa när han är ute och gräset är blött. till vintern ska han även få fina tossor som han ska ha på fötterna :) min lilla sötboll, han är finaste hunden i världen. mamma är också helt fäst vid honom redan, även fast hon bara sett bilder :) och jag vet att han kommer älska mamma om någon, mamma är en riktig djurvän som inte släpper taget! :D

rambo tycker jättemycket om att få uppmärksamhet och vill upp i famnen och mysa hela tiden. han viftar på svansen hela, då menar jag hela, tiden! när han sover har den tillochmed viftat!! man blir så glad av att kolla på honom! mindre söt var han när han hade bajsat inne på hallmattan :) men det var inte så farligt, han har så små pluttar så dom knappt syns :D och vi har mat till honom för minst det närmaste halvåret! han är inte precis ett matvrak om man säger det så:)

jag blir så glad när rambo och crille verkligen går ihop, trodde crille inte skulle våga röra honom ens för att han inte ska gå sönder, men dom är så söta! han sover på christians hals och ben, över hela honom! fan att jag inte tog en bild i morse när han sov på christian, jag ville bara gråta för dom var så söta :D det gjorde jag också.

jag vill inte till skolan imorn, jag vill bara vara med rambo hela tiden!! och christian! tack älskling för hunden och allting, tack! jag ÄLSKAR DIG!!!!! jag är nog lyckligast i världen:o

nu till andra saker, jag fick MVG på provet i småföretagande! jag har MVG i de flesta kurserna just nu, jag ska ha bättre än 5 mvg som jag fick förra året, det är iallafall vad jag strävar efter. skolan är ändå rolig, men lite jobbig ibland. tur att vi har lov nästa vecka, ska vara ute varenda dag med min lilla sötis :) och jag tror inte det blir så mycket sovmorgon för min del, haha! hoppas bara han vänjer sig vid kopplet snart, vi håller på och det går sakta men säkert :) till stranden vill han inte gå, han vill upp i famnen. men idag gick han lite längre än vanligt! vi har köpt en gummi kycklingbit åt honom, och en jättesöt sjömans tröja:) imorgon ska vi till djurmagazinet och be dom ta fram tuggben som motverkar tandsten och godis som han kan äta.

jag låter som ett hundfreak och det är jag också :D rambo freak. jag älskar honom. alla älskar honom. crilles bröder följde tillochmed till stan idag för att vara med honom och alexander skulle köpa honom en present, dom är så söta.

nu ska jag gå till tvrummet och mysa med min plutt, haha en grej, när jag leker med rambo och kallar honom hjärtat eller älskling så lyssnar christian också och säger 'va?'
nu har jag alltså två prinsar!

nu räcker det, här får ni bilder!





         






Kommentarer
Postat av: Linda

Mamma har kollat på bilderna nyss och hon säger; NI MÅSTE TA HIT HONOM GUD VAD SÖT HAN ÄR!!! kanske blir en liten resa till rapsvägen idag :)

2008-10-23 @ 10:43:03
URL: http://aidanpaa.blogg.se/
Postat av: Annika

Fyfan vad söt! :D lillen har samma färger som våran hund :) taisa är också vit vid nacken och halsen och har vita ben :D

2008-10-23 @ 15:27:46
URL: http://styrkvinna.blogg.se/
Postat av: Linnea

Jag har alltid gillat dig och crille just för att ni är så jääkla dumma. Ni har köpt en knähund och döpt den till rambo. Hade inte typ snuttan eller pluttan passat bättre? Söt var det i alla fall.. :)

2008-10-23 @ 17:54:48
URL: http://liunnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0