hej igen

hej. jag är rastlös, för första gången sen rambo kom hit. just nu råkar han ligga och sova :) vilket linda också gör, och christian for och skulle köra petter till nikkala tror jag, men det var för typ ett x antal timmar sen så jag vet inte var han tagit vägen. jag ska smsa snart :p

jag hade fått världens sötaste bild på rambo nyss, ifall jag hade haft en kamera i närheten! jag ligger i soffan nu och han låg som på min arm och med huvudet på datorn, det går inte att förklara men jag kunde inte skriva eller någonting men det sket jag i för han var så söt! alla andra hundar är typ extra stora än vanligt för mig, för jag är ju van att ha han som är så liten hela tiden :D tillochmed kisu såg helt mega stor ut, och för att inte tala om bamse! som alltid annars har varit så liten i mina ögon..

sen är det ju lite krux med min allergi. trodde jag! det har fungerat hur bra som helst och jag har reagerat på honom en gång då jag blev täppt i näsan och nös. men inte mer med det! det blir bara bättre och bättre och för varje dag som går så blir jag bara mer glad för att vi hämtade honom! men stackarn har trillat ner från soffan några gånger.. :( eller trillat och trillat, men han tror ju att han kan hoppa ner men han kan inte det :o då slår han en kullerbytta och vinglar därifrån som att han inte förstod vad som hände. han har blivit så busig nu så man ser inte honom han springer så snabbt och överallt! :D

kollade på hål i väggen tidigare, fan va sjukt men bra program :D jag och linda garvade något, medan crille låg halvt på sackosäcken halvt på golvet och typ dumförklarade oss och programmet.
det var sån där info som jag behövde nämna haha

klockan är bara halv tolv, men om man går efter tiden igår så halv ett... inte undra på att man är trött :o jag får ju inga sovmorgnar men det bryr jag mig inte om :) det är roligt att vara ute och gå med rambo, även fast det inte ens blir långt. sen när man kommer in igen så somnar man ändå på soffan med honom, och det bra är att han kan sova hur länge som helst och ofta, så han är inte jobbig :)

nu ska jag ta och få tag i christian, vi får ta och höras :D hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0