hej igen

idag har vi badat rambo. han blev jättesöt när han var blöt, och efteråt sprang han runt som en tok överallt och visste varken ut eller in :D han sprang tills han somnade. han var ensam ett tag också idag, när vi kom där nere i trappuppgången så hördes det ända ner hur han ylade :( sen när vi kom upp så blev han så glad så han nästan pissade på sig. :)

ja, idag är det måndag, en helt vanlig sådan också. bortsett från att det är lov då :) christians bröder är här och ska sova över, dom är mysiga. dom har varit på candy world med crille och shoppat en massa godis.

det var väl inte så mycket mer jag har att säga... ska väl gå ut med rambo på ett litet tag sen kanske gå och sova eller något, jag vet inte man får ju se var kvällen tar en.

dessutom längtar jag till fredag. det är väl den största höjdpunkten med den här veckan. jag har inte hunnit beställa kläder så jag kanske klär ut mig till en ful tant. eller så går jag som mig själv. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0