hej!!!

här är jag igen, efter väldigt länge. lever gör jag också! vet inte riktigt vad som tagit upp all min tid, men jag skyller på att jag har börjat läsa harry potter 4..... och snart har jag min pojkvän med mig i potter-träsket!! hihihi

snart en vecka sen jag skrev sist, ändå ingenting att säga. snart är jobbet klart och det är skönt. skolan går väl helt bra, jag är sjukt skoltrött bara. skulle väldigt gärna gråta varje morgon, för det är precis så det känns när jag måste stiga upp. jag har börjat tänka onda tankar om skolan också, men ingenting jag ska göra något åt. jag ska hålla ut!

jag har ännu lite ont i magen efter fredags när jag tänker på kvällen, jag vill bara göra klart för er att det inte hänt något dåligt eller något som berör någon, ingenting allvarligt alltså. jag har tillochmed börjat lyssna på musiken som vi lyssnade på i fredags, utan att börja må illa. men mina kläder har jag INTE rört, däremot har mamma tvättat allt hon kom i närheten av, därmed mina byxor som legat på toaletten i evigheter. jag tar upp allt från tvättstugan, -lämnar byxorna där. jag är inte dum eller så, kanske bara lite löjlig, men jag vill verkligen inte.

snart är det lov! då bär det av. mitt pass kommer på tisdag/onsdag, crilles kommer på onsdag/torsdag. det blir skönt med värme.

alla surrar om halloween kostymer, medan jag har gett upp det där. jag orkar inte engagera mig så djupt nå mer... kanske beställer ändå, jag vet inte, men hellre gör jag något kul för pengarna utomlands. jag får se, jag har svårt att bestämma mig för om jag ska beställa eller inte... vi får se

läste att rosanna också är i haparanda nu tydligen! imorgon ska vi ringas. och imorgon fyller min älskade älskade mamma år!! då ska jag, mamma, mats och christian göra något. vi ska laga god mat och allmänt skuma :D sen ska vi väl till jonatan som firar sin 20-års dag imorn. sen vet jag inte mer, man får helt enkelt se var kvällen bär en. inte bär bokstavligt talat! för imorgon ska jessica ta det lite lugnare!!!! det kan ni hoppa upp och sätta er på :D

vet inte om det var så mycket mer... jo, haha, en av låtarna vi lyssnade på är Pink - So What, den är ruskigt king och jag har velat lyssna på den hela veckan! äntligen.


nu ska jag väl avrunda. hoppas jag skriver igen inom den närmaste veckan... om inte, håll ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0