jag är ledig imorn!

som fasen att jag är jätteledig imorn! jag ska sova och sova och mysa. jag behöver inte stiga upp till skolan! det här är ju rena lyxen. vill också meddela att jag nu kan köra bil, enligt mig, efter en gång. det gick bra! inte ett enda kärringstopp och, hör här, jag kan tillochmed gasa och koppla och växla! hela härligheten. jag vill ha körkort nu, tack.

nu kommer det bilder, men bara här, orkar inte lägga på pix nu.... får bli en annan gång. så titta noga!


  
christian




en räv kom dit var c jobbar, helt plötsligt sådär




min puttinutti




anki, vi kollade film




kizzeh!




min pojkvän har skaffat rasta ;)






tredje gången gillt!




nu ska jag väcka c som somnat på soffan, sen ska vi lägga oss i vårat alldeles fina sovrum. som jag råkat missa att ta bilder på????? next time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0