jag vill utomlands

jag vill jättemycket. om christian är ledig under mitt höstlov så drar vi en sista minuten till värmen. skönt o dra iväg med vänner!

idag har jag varit i skolan och imorn har jag matte prov. jag kommer få IG, det är något jag kan garantera. kan verkligen ingenting. är också ledig på onsdag! det är skönt, kanske man skulle ta att åka till luleå då med c till hans faster. gå på stan lite och sånt, men inte för mycket för jag är inte precis den där personen som älskar att shoppa.

crille är i claus garage och håller på med crilles cross, dum sak tycker jag :D men ändå ska jag våga mig på den idag och åka lite sådär enkelt bara med honom :D jag sa att han inte får köra snabbt, hans svar på det var att "det går inte att köra söligt, jessica" och en sån där blick som "förstår du inte?!"... men jag litar på honom när det gäller vilket fordon som helst, han är faktiskt den enda jag kan åka riktigt fort och riktigt galet med. han säger att han aldrig ska trilla med mig på, det tror jag på :)

jobbat idag. inte så hård dag faktiskt, ska avsluta dagen senare med en bastu. jag ska inte ens kolla i matteboken då jag vet att det endast är slöseri med tid för jag kommer ändå inte förstå.

nu ska jag gå till claus. över ängen :D nadi förstår vad jag menar ;) kom ihåg att jag ska bada! vi ska också äta vindruvor när vi badar:o du vet såna som vi hade när vi bastade, dom var skitgoda! köpte hem likadana, trodde jag, det var helt fel! men, allt är ju alltid godast hos andra :D förutom crilles mat. förlåt nathalie men dina hamburgare går nog också bort ;/


hejdå

Kommentarer
Postat av: nathalie

haha du är knäpp :D vill du inviga jacuzzin med mig????? på torsdag eller nåt :D den är cool

2008-10-07 @ 10:05:40
URL: http://nathalien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0