måndag

första dagen på en ny vecka. en lovvecka. det är så skönt! även fast jag inte fått sova så länge idag, men det gör ingenting :) haha för inte alls längesen så kom posten, och rambo började skälla och yla och sprang under tvättstället vid balkongsdörren och bajsade. han fick posten på sig och blev rädd så han bajsade... stackars liten, han är så söt! ska man kanske springa efter den där satans postgubben?

har inte ens ätit frukost ännu och jag har varit vaken ett tag. crille sover ännu eller så är han på toa, linda vaknade för ett litet tag sen och hon går runt och städar här ;o hade aldrig orkat direkt jag vaknar :p

förövrigt så finns det väl inte så mycket mer att säga, jag har fastnat för alicia keys och jack whites låt "another day to die". den är ruskigt bra!

nä nu ska jag gå och käka någonting så man inte börjar må illa eller något ,det är det värsta som finns!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0