onsdag dag

hej hej! idag är det onsdag hela dagen, vilket är lika med en helt ny dag. sakta men säkert närmar sig halloween, och jag är grymt taggad. jag och linda kollar oftast på nån musik kanal, och så kommer det låtar som man bara känner att man måste ut!! men på fredag så är det röj. hoppas jag.

idag har vi inga planer, har varit ut med rambo och ätit lite frukost. det enda jag vet är att vi ska gå en sväng till lindas mamma med rambo idag så han får komma ut på lite andra ställen än gården :) vi gick ju ända från lindas mamma hit hem utan problem, han sov som en stock när vi kom hem + hela natten. nu hör jag också att linda plockar in disken, jag fattar fortfarande inte hur man kan göra sånt på morgonen när man vaknat? morgon och morgon men dag. :D vi har inte sovit sådär äckligt länge en enda morgon hittills, i början var det för att rambo skulle ut men nu sover även han när jag kliver upp, så följer han efter mig ut från rummet. så nu har man väl vant sig vid att kliva upp tidigt helt plötsligt...

jag har väl inte så mycket mer att säga.. globen lyste rosa igår!! jag frågade syster som ser globen från hennes sovrum. det var lite coolt tycker jag.

hejdå

Kommentarer
Postat av: eelin!

jaaaa det blir röj!

2008-10-29 @ 12:01:05
URL: http://eelinh.blogg.se/
Postat av: eelin!

om ni har tänkt komma dit vars jag är.. förstås!

2008-10-29 @ 12:01:29
URL: http://eelinh.blogg.se/
Postat av: eelin!

för det är bara där det kommer vara röj! så ni vet.... japp :)

2008-10-29 @ 12:02:18
URL: http://eelinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0