onsdag kväll

min hund sover jättemycket. påtal om min hund (ovanligt) så har jag funderat på att jag skriver mest om min hund. snart byter jag namn till chihuahualovergirl91.blogg.se. det låter för tragiskt. kanske rambolover91....

men jag vill skriva om honom. och då gör jag det :) men nu har jag inget att säga... han sover ju bara hela tiden.

fredag är ännu närmare nu än vad den var på dagen! det är skönt. jag och linda har funderat på att dra ut på stan och supa non-stop till fredag kväll för att sedan skälla ut alla i frågan var de har hållit hus. vi tänkte att vi ska klä oss fint nu och se äckligt slitna ut på fredag kväll, så ingen ens ids fråga oss vad vi är för något. haha, det hade varit något. men vi tar och börjar med att dricka en 3,5 innan vi går och lägger oss, bara sådär för smakens skull. nej, suget är ännu inte borta men jag har inte druckit något sen lördag ändå. det sägs ju att man alltid tar det godaste sist... då har jag iallafall något att se fram emot!

jag är skit trött även fast jag sovit länge på dagen. och helt plötsligt kom jag på en grej om min hund. nyss alltså.
vi har varit på långpromenad! ända hem till lindas mamma, och han gick i kopplet! visst, vi var tvungna att bära honom ibland men han gick otroligt långt för att vara han! inte undra på att han hela tiden sover.... han har pissat på vårat duntäcke igen...... gud vad söt han är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0