sådär spontant

hej! idag är det fredag och jag har stannat hemma från skolan. igår for vi till luleå vid tio på kvällen. min pojkvän och claus får sina ideér:) kom hem vid tre-halv fyra tiden på natten... läste lite harry potter och somnade vid säkert 5 först :o läste direkt jag vaknade också och nu har jag bara ett kapitel kvar! ska gå och läsa snart :)

idag vet jag inte var planerna tar oss. jag vill ha roligt, men jag vet att det oftast inte är det :) eller jo det är det ju, men jag vill ha sådär ruskigt roligt :o

nä nu ska jag ta och avrunda:D



jag älskar mina närmaste vänner













här är rosanna:
o.o
 U


hade ingen bild.....

Kommentarer
Postat av: r

HAHA :D snygg jag var (Y)

2008-10-03 @ 23:04:37
URL: http://rowsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0