söndag

och det är väl likamed en sliten dag. det är det alltid, även fast man chillat hela helgen och skippat baila. i mitt fall är det inte så, jag har inte skippat baila. min helg har gått ut på att vara med linda, tänkt ta "en" öl till bastun som vi sedan skippade. bastun alltså. men ölen bara blev fler och fler, sen satt vi där. pratade i mun på varandra och försökte desperat att prata så vi förstår varann. vi lyckades, på något knasigt sätt. det var fredagen det. sedan kom lördagen. den var likadan. det sjuka är att jag annars hatar öl, men denna helg har jag haft något enormt sug efter öl! inte fylla i sig, bara smaken! jag har också druckit 3,5or, det var så gott så det går inte att förklara. suget är ännu inte borta, det är en konstig period helt enkelt.

nu sitter jag i soffan och kollar "hål i väggen" med linda och christian. rambo springer runt här och han har varit helt tokig hela dagen! springer och springer tills han somnar. han springer i ringar och han försöker få sin svans genom att jaga den. han jagar den länge!

nä, nu ska jag vänta på reklam och sedan gå ut och rasta min kära hund som säkert vill pissa.

hejdå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0