söndag

imorn har jag skolfoto. det låter mindre bra.

jag har inte så mycket att säga om helgen. har inga bilder från fredag och det är jag glad över, jag tror inte jag hade velat se. en bild finns på mig, men den har jag inte som tur är. blåmärken och skadade axlar, samt ont i revben och vänster hand är det enda jag har kvar från fredag. jag vill inte ens ha på mig dom kläderna jag bar i fredags, inte heller höra musiken jag lyssnat på. nej, nu raderar jag fredag från mitt minne. hehe, det behöver jag nog inte, det är redan gjort.......


jag älskar christian och jag fattar inte hur han kan stå ut med mig :D inte när det gick som i fredags, ändå var han med mig. massa plus till dig! och linda, du är en ängel. de andra som var med mig är också änglar tror jag. men linda och crille är bäst.


vilket tjorvigt inlägg, nu går jag. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0