tisdag dag

eller visst är det tisdag? jo

jag har inte så mycket att skriva nu, så jag har endast en sak att säga:

jag bannar mig själv för att ha läst annikas blogg, jag är utmanad..... :(


Vad heter han: Christian hassi
Vad har han för favoritfärg?: han har nog ingen speciell... :o
Vad har han för ögonfärg?: typ grön lite inslag av blått haha 
Klädstil: han har ingen speciell klädstil 
Har han färgat håret nån gång: haha jo
Har han klippt sig någon gång: ja, det måste han hans hår växer som ogräs! 
Har han piercat sig: nej
Dricker han: jo det gör han
Röker eller snusar han: snusar mest men röker också
Vad har han för mobil: Sony ericsson K850i men just nu en gammal nokia
Vad vill han bli när han blir stor: det tror jag inte han har tänkt så mycket på
Vad har han för färg i sitt rum: vi har brunt
Har han någon/några systrar: ja, en syster
Har han någon/några bröder: ja, två stycken!
Vad är hans favoritmat?: ärtsoppa med köttfärs, typ tacos och annat
Vilken mat hatar han?: kanske spenatsoppa :o och rödbetssoppa! och all rysk mat mamma gör haha :D
Vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon: köpa en bil, spela, köpa fordon över huvudtaget
Är han rädd för något?: han säger alltid att han inte är det :D
Hur sover han?: oftast med huvudet på min mage/rygg
Vad brukar han göra efter skolan: han går inte skola
Vad brukar han göra på helgerna: vara med mig och rambo :D och så hittar vi alltid på en massa med folk
Vad heter hans pappa och mamma: Lena och Jari
Har han bråkat med nån någon gång: ja det har väl skett :)
Vad har han för musiksmak: han tycker typ om mange schmidt och såna :D
Hur/var träffades ni första gången?: på språkskolan en kall kväll :D haha
Hur gamla var ni då: tror jag var 13 och han 15 
Vad påminner dig om honom: typ snus och hans egen lukt som han luktar och hans parfym
Vad var det första han sa till dig: typ att jag ska komma ihåg att krama honom innan jag far 
Vad var det första du sa till han: jag svarade ja :D
Vad brukar ni oftast skicka sms om: typ var vi är, när vi kommer hem och att vi älskar varandra :D
Är han beroende av något?: jo snus
Vad kallar du han: älskling hjärtat gubben och christian om jag är arg :D
Vad kallar han dig: gumman, älskling, hjärtat, jessy eller jessica och annat
Tränar han: ingen enkom träning men han drar nät osv :D
Hur länge har ni vart tillsammans: 2 år och 9 mån 
Hårfärg: Brunt, men enligt honom "mörkblondt" :D
När fyller han år och hur mycket: 18 juli, 20
Om du skulle ge han en blomma då han fyller år, vilken blomma skulle det vara?: en ros
Om du skulle beskriva han med 3 ord, vad skulle de vara?: bäst oslagbar och vackrastivärlden
Vilket år är han född: 1989
Gillar du han?: hihi jo :) i love you






och idag ska vi till kupan. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0