tisdag kväll

hej hej! idag har vi inte gjort så mycket. varit hemma och i nikkala. och ute med rambo typ tusentals gånger men det är bara roligt :) han har varit helt crazy hela dagen, han är rolig :D

crille är ute på stan med perra och vi sitter hemma och kollar rosa bandet galan och äter yoghurt. eller linda gör det och jag snart :) yoghurten alltså. yoggi dröm blåbär, så otroligt god :o

vi förbereder oss för varje dag som går inför fredag. våra planer är att baila så mycket som möjligt. jag hoppas det kommer bli kul vad vi än gör!

fan vad tråkig jag är, har ingenting roligt att berätta... var nyss ut dit ner med rambo och linda och tog en cigg med nathalie och angelica! han pissade men bajsade inte, så nu förbereder jag mig stort för att direkt springa ner med honom när han intar sin bajsar ställning. det är lite läskigt, man tror att man ska få bajs på sig så det är lite knasigt, men han håller sig! bortsett från igår då han pissade på mitt och crilles duntäcke..... gud vad jag älskade honom då! inte nog med det, det var det enda täcket som var över för crilles bröder var här och sov så dom hade ju också behov av täcken! och linda hade sitt. men tur så hade alexander kastat ner sitt täcke på golvet så jag antog att han svettades och la en filt över honom och snodde täcket. det var sådär just när man höll på att somna som självla insidenten skedde.... men men, sånt är livet ibland i guess!


nej, det var väl allt... jag kanske skriver mer sen haha om jag blir allt för rastlös :D hejdå!

men ni kan få en bild för att jag inte ska va allt för tråkig :D orkar inte börja ladda upp nya nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0