torsdag = snart helg!

snart är det lov, men för mig är det inga sovmorgnar! eller jo, kanske varannan dag då christian också får stiga upp och gå ut och gå med rambo. det är så skönt att det är lov, då får jag spendera alla dagar med min sötnos :) eller mina sötnosar! :D

har tvättat kläder med linda nästan hela dagen, och gått ut med rambo lite emellan åt. självklart är vi ute ett bra tag och väntar på att han ska bajsa, så hinner vi bara komma in i tvättstugan så skiter han. det var inte så gulligt. inte nog med det, när han låg och sov på mig så fes han mig i ansiktet, TVÅ gånger! det luktade äckligt...

crille har varit i luleå och kollat hockey med markus, claus, jani och tommi som körde. dom började supa och när dom kom till happis så for dom till torneå på krogen :) det är så roligt när han har kul, jag blir också helt glad :o min solstråle, han förgyller alla mina dagar!

nu ska jag gå ut en liten sväng med rambo snart innan vi går och lägger oss, i natt har han inte bajsat eller pissat inne! jävligt skönt, men jag tror det beror på att linda tog ut honom en sväng inatt.. sen gnällde han och ville komma upp i sängen men inte till mig, till crille. och så somnade han dit på honom. :) dom är så söta, ska ta en bra bild någon gång.

nu ska jag gå! vi får ta och höras :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0