tjenare

jag vet inte om det är satc som har påverkat mig eller vad det nu är, men jag är iallafall ruskigt sugen på att flytta till new york eller frankrike! när man ser bilder på allting, åh vad härligt det skulle vara. man skulle kunna gå och göra hur man än ville! gå på ett café mitt i natten eller allmänt bara gå runt och kolla på allt fint... jag tror det är min dröm. fast engelska måste jag självklart vänja mig vid, det är inte precis min starka sida att PRATA engelska... tänk er en gammal lägenhet som har högt till tak, eller äta uppe i eiffeltornet! tänk er att bo i frankrike!! paris. new york!! jag skulle söka Big på alla gator jag än gick på. jag hade nog förföljt honom. vilket liv alltså! jag skulle vela ha carries lägenhet. nu tar jag i. jag skulle vela ha såna vänner. jag skulle så gärna vela bo där men jag får nog ta och börja med stockholm.


idag är jag ledig, jag jobbar inte. har haft mega lång håltimme i skolan, det var skit jobbigt. min pojkvän kom och underhöll mig! igår fick jag väldigt trevligt besök. det var min vän rosanna, hon stod bakom min dörr helt plötsligt! :D vi rökte och snackade skit, våran specialité helt enkelt.

gick och la mig mellan elva-tolv igår, somnade först vid ett-två. harry potter underhöll mig och jag kunde inte sluta läsa :) har varit seg på att läsa den senaste tiden, men nu har jag endast 4 kapitel kvar av boken så jag ska nog ta och gå och läsa snart!

christian är och jobbar just nu i nikkala men han borde väl komma hem på ett litet tag då det inte var så mycket fisk idag. igår skulle jag och c basta, men min mamma fick komma med mig istället :) gissa varför? christian började spela poker på nätet :) han sa att han kommer och bastar men han såg ut som ett litet barn på julafton så jag tog med mig mamma. det är kul, vi pratar alltid om allt och alla och allt mellan himmel och jord. min mamma är min vägg jag pratar bajs till, jag får prata hur mycket jag vill och vara hur arg jag vill på någon, sen gör hon mig te.

!!!! glömde nämna det viktigaste. jag har pratat med tuva igår. hon är inte ens 2½ år och hon snackar helt perfekt! hon hade ätit resturangsmat, hon tappade hennes sockar, hon visade mig hennes leksaker genom telefonen, frågade mig vad klockan är och jag sa halv åtta, hennes svar på det var "nej, klockan är ju nio! jag borde sova nu!", hon sa att "mamma är på föRäldRamöte" "hon är på mitt jobb". hon betonar R så gulligt :D

nu har jag skrivit av mig nu ska jag väcka mamma och dricka te :D kanske


men nu får ni mycket bilder :D




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0