det var ju ett tag sen!

hej! jag skriver bara nu för att det inte ska se så tomt ut :D till rosanna: första dagen gick galant! jättetrevlig personal, speciellt anne! jag har tillochmed fått mitt namn på tavlan, woho!

och till mamma: KOM HEM! jag saknar dig :) vi ses på måndag!

och jag saknar faktiskt skolan liite grann, just för att jag vill plugga till prov :o jag har kommit fram till att det är ruskigt roligt... och jag vill ha mer betyg!!! ge mig

och min christian, tack för att du finns :) även fast jag slår dig när jag blir arg ibland så älskar jag dig :) you are the best! ingen protest :)

nä, nu ska jag gå ut med min hund och titta på vad pappa och crille gör, sedan ska jag ta en promenad hem.. det värsta med hela den här dagen är att jag missar vänner just nu....... syster du måste låna mig alla säsonger!! eller måste och måste, men du vill =) love u

hejdå alla, och jag säger det igen, på återseende!

Kommentarer
Postat av: r

å vad glad jag blir :) saknar dig, ringer imorogn =) puss!

2009-04-23 @ 22:15:24
URL: http://rowsie.blogg.se/
Postat av: Mirry

Snygg blogg!



Spana in våra tips om hur du tar över ett företag, en gnutta ironi om man säger så :)

2009-04-28 @ 10:14:34
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0