hej! ni kanske får en lång jävel...

men jag vet inte om jag orkar skriva långt men jag ska försöka :D

igår fyllde elin 18 år, jätteroligt för henne men inte för mig =) för att jag också vill, men det är roligt för mig ändå! :D jag fyller 18 om 49 dagar.. och åker till mallorca om 98! det är ju typ imorgon...

ooch.. vad mer? det låter som om det är det enda som har hänt i mitt liv men det är det inte jag lovar =) jag har kul alltid faktiskt. min hund har lärt sig att hoppa upp på bordet i tvrummet.. lite mindre kul när man måste tömma hela bordet, vi kan inte ha någonting där och jag vill inte precis slänga vårat bord =)

och skolan går skitbra. har lyckats samla på mig 10 mvg, vilket är skit king från att gå från ungefär så många ig:n på grundskolan :) så jag är nöjd som fan. gjorde ett prov i NK idag också, gick oförväntat bra! men den kursen blir nog bara vg.. jag har så höga krav på mig själv just nu, jag kan seriöst börja gråta för ett vg :o det är för lite. men det är bara lärarna som inte ser min skicklighet ;)

och idag, eller ikväll, ska jag hem till elin. linnea berättade lite grejer som kommer ske där ikväll och om inte annat så kommer jag garva som ett djur =D elin är så knäpp så det kan typ hända VAD SOM HELST hemma hos henne ikväll... men det är också en garanti på att man kommer ha roligt! sedan ska hon på krogen (vilket är självklart) och då får jag tacka för mig och dra vidare. och vänta i en och en halv månad på min tur..

nej, det var väl inte så mycket mer.. livet leker och jag är ung! framtiden ser ljus ut ;) har stora planer med mitt liv men jag har beslutat mig för att inte planera mer, jag ska ta dagen som den kommer så lever man bäst. jag vill inte sitta och vara 40 år och tänka tillbaka på ett liv som inte har åstadkommit något, jag ska luta tillbaka i min gungstol vid 80års åldern och fundera på var jag ska hoppa fallskärm nästa gång =) ingen ålderskris för mig inte, jag kommer hinna med allt

på återseende

Kommentarer
Postat av: eelin!

hihihihi feZt!

2009-04-17 @ 15:08:14
URL: http://eelinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0