hej!

det var ett tag sen! men jag orkar inte skriva... jag kan hänvisa till nathalies blogg om ni vill veta vad som hänt mig de senaste dagarna =) och rosannas såklart.

idag måste jag till öb och lämna in papper och sånt... sjukt att det är sista veckan vi är i skolan den här terminen, resten blir ju praktik =) skönt ändå som fan.. och jag och min söta R åker till mallorca om 101 dagar! kommer ni ihåg när det var 201?? tiden går!! och dessutom firas en viss 18-års dag om 50 dagar... min såklart.


och jag saknar dig mamma!! jättemycket. och syster!


det var väl allt, tänker jag. hejdå.


Kommentarer
Postat av: Emma

Jo ja är lycklig som har honom. jag hör av mig någon dag när jag är i stan med honom =)

2009-04-14 @ 09:56:42
URL: http://emenita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0