and you'll be the one who is left missing me

halåhalå!

idag har jag varit ledig. det var skööönt! sov till typ halv ett då ett mycket nyttigt samtal väckte mig. så idag har jag alltså varit nyttig både fysiskt och psykiskt, det tycker vi om!

vaknade nyss, tog en liten siesta. har läst idag och ska fortsätta med det snart. den är så bra.
min mamma kom hem nyss efter en runda på stan. vi ska nog fara o sola om vi orkar. jag är blekfis igen och måste kanske åka till spanien än en gång för den skull.... hehehe hade inte vart helt fel! men vänta bara till juni alltså. längtar som fanken =) kan förklara liite hur planerna ser ut!
först säger vi upp lägenheten här på storgatan i mars ungefär, så att den är uppsagd till veckan efter min student typ. och under den tiden packar vi o för grejer lite då o då till enköping var vi har en lägenhet nu, och sedan tar jag mitt sista pick o pack o drar iväg =) enköping?? tänker ni säkert nu, men där ska jag bo tills jag hittar något i sthlm.

FAST! direkt jag har stadgat mig någorlunda i enköping så drar jag iväg till solen, spanien! där stannar jag till kanske början på oktober o sen drar jag vidare ut i världen och letar ett nytt ställe o bosätta mig på ett tag =) cypern har jag faktiskt funderat på, är kanske inte säsong där just då men något kneg ska man allt hitta sig tror jag!

så ja. jag längtar helt enkelt till min framtid! bort från, för det första, den här skithålan =)) slippa all skit som alla dillar o slippa alla som inte kan va nöjda med sitt liv utan måste klaga på alla andra o snacka skit? =) helt enkelt den här äckliga staden. och! slippa kalla sverige =)) vakna varje morgon av värme och sol. åh vad härligt. träffa nya människor från hela världen i princip o skaffa nya kontakter och STARTA ETT HELT NYTT LIV, helt från början! okej, jag föds inte på nytt men jag drar!

kan flytta i februari direkt efter praktiken är slut om jag vill, och det vill jag ju, men jag vet inte riktigt.. jag vill ta studenten med barndomsvänner och vänner och ha kul o ba allmänt känna alla, istället för o gå en halv termin (typ) i enköping o inte känna en själ vid student-time.. nä, jag får hålla ut. har funderat hur fan jag ska lyckas stå ut o kom bara på att jag ska skita i allt o alla typ =) eller okej, inte så, men i all skit som händer överallt. ska skita i såna som hatar mig för att dom inte är mig helt enkelt, nä jag skoja ba men jag ska skita i såna som vill en ont =) det är ingen idé o slösa sin energi på sånt!

hehe och så har jag ju en till plan med det hela.. kanske flytta till edward?? eller hitta mig en egen spanjor-edward... hmm, det hade inte suttit helt fel! en helt egen edward.. för det finns iaf inte i sverige tror jag =D alla prinsar finns utomlands så kom igen o våga flytta! för det ska jag.

nu ska jag gå till min vän som ligger i soffan o är sjuk, o sen ska jag ta en 25a i solariet för att sedan komma hem o läsa litegrann igen =)

men hörni! ha det bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0