and you're just a clown

morjens!

idag har jag och linnea gått långt. det ska vi imorgon med har jag bestämt. det är skönt o gå, och linnea är en bonus! vi gick typ runt hela närsta o genom industri området typ. men ingen dalmatin såg vi, och alla ni som läser det här! ser ni en liten dalmatinerhane på 5mån så ta honom snälla snälla till fam. kulju eller ring rosanna på hennes finska nummer; 00358443409389, den stackarn vill ju hem och tänk på husse o matte, huj va hemskt.. nä, jag ska be till gud ikväll, hunden måste hitta hem!

imorn är jag på ikea återigen från 8-15. tiden går jättefort där o det finns alltid nå nytt o göra, det är kul! och alla som jobbar där är jättetrevliga.

måste till skolan någon dag och fixa fotografiska bilden så jag inte blir utan betyg, tror jag far dit på fredag. egentligen ville jag ju dit på torsdag för då är det SOPPA men fan det är ju en äcklig soppa nu???? varför? ge mig korvsoppa!

jag har börjat få finnar vid hårbotten? har aldrig haft problem med sånt tidigare, men jag o miss A använder samma schampoo o hon har också fått finnar så det kanske är det?? det tycker vi inte om!

nä nu ska jag ta o kliva upp ur sängen o hoppa i duschen o frysa. efteråt alltså. jag har gjort sängen så varm nu så det är svårt o stiga upp =D

godnatt och allt sånt, bye

 


såhär såg jag ut på krogen för några helger sen. hehehehehe nä jag skoja bara men jag tackar gud för att jag inte var mer dinka än så, då hade jag säkert sett ut sådär.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0