igen!

jag börjar bli bra på det här med bloggandet igen =D det är för att jag inte har nåt annat o göra, haha =(

linda har däckat på min soffa, for förbi fredrik och hittade henne där haha =) dom hade vattenkrig och ingen hade sovit något under hela natten o nu sover hon som en stock. mor min gick till bastun (ooh vad ovanligt....) och min andra kompis ligger och vilar i sängen. =) ska bara ligga hemma o slappa idag, titta tv och självklart läsa! så bra alltså

var påväg o börja skriva om min tand igen men vafan... det är fan det enda jag tänker på =D skit irriterande. måste ringa o boka en passande tid, är på ikea dagarna långa känns det som så jag vet inte NÄR jag ska hinna fixa den här skiten...

det är ju det här med o blogga flitigt, vad fan ska man skriva? att jag e bäst typ

hejdå igen skriver säkert typ 30 gånger till i brist på annat o göra men hejdå tillsvidare =D

 

eller nej! jag måste bara få med här att jag älskar min nya parfym;

mmmmmm lovely


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0