i'm a beliver

sitter och äter lax och pottisar! skitgott. är jättemätt men fortsätter ändå...

imorn är jag ledig!! nu far jag inte till ikea förrän den 11 januari. lite synd för det är så kul, men skönt med ledigt också! fan va trist o fara tillbaka till skolan sen, vill inteee... såg just mitt nya schema, hallåå???? va är det här för skit jag går i trean o vill ha lugna dagar...... =)

idag kan jag gå och lägga mig huuur sent jag vill och sova huuur länge jag vill imorn!! hehe fast mamma sa "jessica imorn när vi vaknar kan vi ju fara till ikea och handla lite" jag ba mmmm.... =)

har inget o säga så det är onödigt att jag skriver, mår iaf bättre idag och tror faktiskt att jag kommer lyckas ganska bra med allt. =) man ska aldrig ge upp sig själv!

idag ska vi nog åka skriller =) haha jag är seriöst som bambi på is, kan inte bromsa och kan inte svänga... när jag bromsar så sätter jag mig eller åker in i något..

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0