jahajahajaha

tja. är inte på humör idag. var inte det igår och inte i förrgår heller. nå, what to do.. och jag kanske har klurat ut varför, men direkt tanken slår mig så garvar jag. åt mig själv alltså. hoppas det är bättre imorn. och på fredag är jag ledig, funderar om jag kanske ska sova bort hela den dagen o sen ba va full till söndag kväll. eller så inte.

idag var rosanna jättevacker. blev helt fundersam när jag såg henne, jag tänkte ba "hur fan kan jag ha fått en så fin vän?????" hon är fin på alla sätt. ställer alltid upp för mig och sviker inte. vet att jag alltid kan ringa henne vad klockan än är och hur fan jag än mår. jag älskar dig r

snart jullov. behövs verkligen. inte pga ikea eller nåt, bara för att det känns bra för mig. syster kommer på julafton, tidigt på morgonen. det är skönt. verkligen en människa som vet vad jag snackar om. som alltid ställt/ställer upp. min idol helt enkelt.


 

okej, jag lyssnar på hallelujah och wonderwall. då är det verkligen depp alltså!

tror jag måste gå o läsa lite, behöver umgås med edward. =))) min drömprins

och såhär kan jag se ut när jag är less;


så nu vet ni det.

hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0