knocking on heavens door

alltså vafan... vilken jävla natt!

började med att jag stod och köade till sportbaren i typ HUNDRA ÅR utan jacka o höll PÅ RIKTIGT på att frysa ihjäl. själva födelsedagsbarnet träffade jag i kön och han fick sällskapa mig fram till dörren=) så lustigt dagen efter när man vaknar o kommer på en massa ansikten man sett igår! man kan som bara inte riktigt koppla när var o hur..

hur som helst, gick in och skulle köpa bisse men faan så länge det tog o köa! fick tillslut öl iallafall och den smakade lika bra som alltid. gick såklart o dansa direkt hahahaha.. träffade typ hela världen där! nä men hela öb var där o typ hela ikea.

SEN HÄNDER DET! en kille går in i mig och min cider jag precis köpt (glasflaska) och PANG! kände något konstigt i käften och spottade ut det i hopp om att det var en glasbit från flaskan. NÅ NÄ det var ju min jävla tand! "hela?" tänker ni nu, nå nä. en jävla bit. och jag tror alla på hela stället var väl informerade om att jessica danell har tappat en bit av tanden. det var typ min hälsning
-hej jessica!!
-TITTA TITTA! jag tappade en bit av tanden!!

måste alltså gå till tandläkaren eller åtminstone ringa dom. kommer säkert få en ful jävla lagning som kommer skina fulhet när jag ler. garanterat nå sånt.

inte nog med det, jag lyckas tydligen aldrig att INTE RINGA när jag är på fyllan, men ändå går det typ tio tusentals pengar från kortet?? o va är det där med 118800 03.58??? vem ville jag ha tag i??? konstiga sms skriver man också, ord som "båga" fanns i flera mess jag skickat.. vad betyder "båga"??

och så ska man ALLTID ha max mat också. även fast man inte kommer ihåg att man käkat det när man vaknar nästa dag. och jag liksom låtsas sådär fint
-var fan for jenny igår?
-du kan ju inte va seriös.. kommer du inte ihåg?
-jaaa jo nu kom jag på det

ingen tror ju mig när jag säger det sådär fint men jag är ju jävligt övertygande....;) nä skoja

"var fan är jag?? hur kom jag hem igår? vad fan gjorde jag innan jag for hem...aaaah mitt huvud" är typ det vanligaste som försiggår i mitt huvud när jag vaknar.. och idag kom jag bara på när jag vaknade att jag slog sönder min tand igår. trevligt sätt o vakna på =))))) jävla tandhelvete

och rosanna! ring när du kan sen efter jobbet. kommer ihåg att du ringde i morse men vet icket vad som sagts. loveu

nä nu ska jag bolma hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0