måndag (jag tänkte skriva onsdag??)

men det hade ju varit bra ifall det var måndag! nä jag menar onsdag.. är helt snurrig har inte suttit ner på typ hela dagen och kommer typ drömma om julpynt på ikea...

sitter här i soffan ännu i arbetskläder och väntar på mat. så lat är jag idag =) hade tänkt mig att läsa lite när jag kom hem o sen somna lite, men jag orkar inte.. då är man lat?????????

idag vet jag icket vad som händer. känns som en bra dag idag och jag har trots all slit på ikea varit glad o hållt humöret uppe =) enda negativa var en finne som kom o blev skitsur för att jag inte snacka finska???? vi är i sverige ursäkta mig

ska glo canal+ idag också! det har jag nämligen skaffat ett tag framöver. king tycker jag. sitter hemma o snackar om reflexer med nära o kära, inte reflexer som ska synas utan såna där snabba reflexer som endast jag har ni vet? sådär att man fångar tillexempel datorsladden VÄLDIGT fort och ingen hänger me o ba vad hände? ingenting, jag stylar lite bara...

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0