nå tja!

sitter med färg i håret och håller på att färga min fula utväxt.

idag har jag;
vaknat halv åtta, ska vara på ikea 8
varit på ikea
sett ett luciatåg på ikea, dagisbarn, skitsöta!
snackat blajja med a under rasterna och kedjerökt, på ikea
gått in i en hylla (??) på ikea och jag såg den inte (??igen), helt i min egna värld och det gjorde ONT. på ikea
försökt prata finska med en kund på ikea
snackat på mitt egna (improviserade) teckenspråk med en finsk kund som inte kunde engelska (?) på ikea
bestämt att jag ska ta ut min lediga dag denna vecka från ikea
gått hem med musik i öronen (inte ovanligt nåmera, hälsar ni på mig när jag inte reagerar så är det pga detta)
varit på stan med mamma och köpt julklappar
varit på stan med mamma och köpt täckisar (vita!! king)
varit på stan med mamma och köpt hårfärg
ätit
legat på golvet i köket och ålat mig
steg upp från golvet i köket och slutade åla mig
bestämt mig för att ta en promenad med r och l
mamma började färga mitt hår

det här ska jag göra idag:
tvätta bort färgen från håret
toppa mig
promenera med r och l
komma hem
sitta vid datorn
läsa
sova

det här ska jag göra imorn:
hehe nä jag skoja ba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0