no one sleeps when i'm awake

jag och min mor sitter vid fläkten och snackar skit (som vanligt):

mamma- vet du vad jessica...
jag- nå vad?
mamma- alltid när du går ut så tror jag att du bryter benen..
jag- öö va? (skrattar och tittar på henne som om hon vore knäpp)
mamma- ja.. precis varje gång när du går nånstans så tror jag det.. att nu! nu har hon brytit benen.. och ligger i nåt dike och kan inte ringa mig.. eller att du trillar och slår dig eller att nån är elak mot dig och du blir ledsen
jag- ....oookej?
mamma- och när du inte svarar i telefonen tänker jag att nu! nu är hon på sjukhuset..
jag- jaja... men det är ju.. bra?
mamma- och ella också.. jag tänker att nu jobbar hon jättemycket och kommer bli utbränd och bli ledsen..
jag- nå nä sluta nu
mamma- nä men de är sant.. jag blir ju så ledsen. och när du ska ut och dricka så tänker jag att du kommer bli jättefull och somna i snön och dö..
jag- hahahaha skärp dig nu
mamma-... kan du försöka att inte dricka så mycket idag?


vi kom båda fram till att hon är galen. men ändå älskar jag henne =)

Kommentarer
Postat av: linnéa

hehehehehehehehhee. din mamma är bra! =)

2009-12-31 @ 17:21:17
URL: http://liunnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0